weeey

dagarna går så fort fram! igår när jag kom hem så var jag så himla trött, att jag däckade i sängen.. vaknade till vid halv 11 och tjatade hem älsklingen. Gick ut och mötte honom när han kom hem, passade då på att prata i telefon med min Sabina, hon är ju för söt. Gillar att vi tycker så lika om saker och ting. Igår sprang jag runt på stan med Vanessa, sen åkte vi mot Fridhemsplan och gick runt lite i Västermalmsgallerian. Men sen blev jag så himla trött, att jag åkte hem. idag är det torsdag och jag ska jobba. och är ledig i morgon igen, men jobbar lör-tis. ännu en helg till, men jag är inte bitter! Får hoppas att helgen går fort. och i morgon ska jag mysa med david, någon som har tips på vad man kan göra. är så trött på alla "mysiga hemma kvällar".. så himla tråkigt, jag vill hitta på något. Säger ni bio måste ni tipsa om film också.. nej nu ska jag ut och promenixa i solen tänkte jag. Sen göra mig i ordning och röra mig mot jobbet. och jag har ju lyxen att jag ska bli hämtad av hjärtat ikväll, de har han lovat! och älskar att han håller det han lovar ;) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0