trött tjejjj

kom hem för en liten stund sen, idag i skolan kändes det lite bättre än i måndags då allt känns så stelt o dant.. nu är vi 5st som umgås. tror vi kommer komma bra överens.. känns kul! vi slutade lite tidigare idag än vad som stod på schemat. men imorgon är det nya tag.. nu ligger jag och funderar på om jag ska ta mig till bussen för att möta upp älsklingen inne i stan, är så himla trött.. men jag gör nog det, ska kika på en lägenhet som han har fått visning till.. sen efter det ska vi hem och laga min korvsoppa, vilket davids föräldrar önskade att få. :P är faktiskt lite sugen på det jag med! Nu måste jag göra ett ryck om jag ska möta älsk.. hejsvejs alla ni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0