sönday

Sitter här i sängen och har lite ångest över att jag inte varit ute i det fina vädret nu innan jobbet. Men får skylla på att david inte var hemma, då jag inte hade sällskap. Istället har jag legat och degat här i sängen med datorn i knät. Åt lunch som davids kära pappa knåpat ihop. Och igentligen skulle jag med bussen för 45minuter sen, men ist erbjöd sig davids föräldrar att skjutsa mig till jobbet, snälla som dom är :) ikväll missar jag solsidan med, så blir att se det i repris så fort jag kommer innan för dörren! Och älskling ser du det utan mig...... då vet du! haha ;) nu ska jag logga ut.. puss på er, på med solisarna och ut och njut i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0