sjukling

klockan är halv 7 på kvällen. och jag har sovit! är som sagt sjukt. Davids söta mamma kom just med lite alvedon och ett stort glas vatten till mig. söta! försöker mig på en egen domän till min blogg. någon som kan hälpa mig? som själv har en domän? vore tacksam för hjälp.. nu ska jag se film och vänta tills älskling kommer. idag saknar jag faktiskt honom lite så där extra! är också extremt sugen på pringles chips! hoppas jag har en snäll pojkvän som kan köpa med det åt sin sjukling.

ett tips till er alla:
ta aldrig någon förgivet! ni vet aldrig när ni förlorar någon. jag ska aldrig ta någon förgivet, om så folk känner att jag gjort det. och jag själv vill heller inte bli tagen förgivet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0