måndag uppdate

nu har det gått 3dagar sen jag skrev sist, typiskt mig nu förtiden. men det är för att jag har haft en kanon helg! I fredags var jag bara hemma och slappade i lördags kom sabina upp till sthlm, vi sprang runt hela stan kändes det som, sen blev det kista galleria och sen hem till petra. sen tog skönheten tåget hem halv 12, ses snart igen darlie.. så satt och vinade med petra och pratade skit, sen åkte jag hem och somnade gott bredvid älsklingen. igår var det söndag, vaknade av ett stort coca cola sug och korv med bröd, så tvingade upp david ur sängen och så blev det korv m. bröd och coca cola perfekt. sen kunde jag sova 2h till. sen igår kväll var jag och david ute och åt och gick på bio. det var jätte mysigt! Tack älskling <3
pusselipuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0