MÅNDAG 21/3

i inlägget jag skrev tidigare så skrev jag om att skaffa mig ett lösenord till bloggen, men spar mig lite grann med det känner jag. Nu ligger jag i sängen och ska strax hoppa in i duschen för att sedan åka mot min första skoldag, spännande! helgen har jag varit ledig som sagt.. i fredags låg jag hemma med david och bara myste. och i lördags var vi först hos anton med fredrik och samuel och förade lite sen åkte vi in till medis och tog något glas, dit kom även saga och nicki och höll oss sällskap, trevligt :) . sen vid 1 blev vi trötta och åkte hem. igår var det ju en aldeles perfekt slappar dag. jag och D bäddade upp på baksidan med massa madrasser och en varsin kudde och en filt och somnade i solen, och herregud vad varmt det var när vi vaknade sen.. undra om grannarna hörde hur david snarkade så sött? ;)

eftersom jag är en sån tjej som är så beroende av tid och känner mig redan stressad av att klockan är halv 10 och att jag ska vara i skolan om 3timmar och 30minuter så måste jag bort här ifrån datan nu för att göra mig i ordning, duscha, sminka mig, äta något osv. har 2h på mig.. hinner jag?

så sööööööööt <3 älskar dig min bästa! tillsammans är vi bäst. forever and ever babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0