klockan mitt i natten

Ligger nu äntligen i sängen efter en lång färd hem! Idag har jag haft en nykter lördag, vilket är riktigt skönt faktiskt, att känna att man vaknar en söndag utan att vara bakis som ett tusentals andra lär vara. Började dagen med en promenad med älsklingen i solen för att sedan se till att befinna mig på stan för en liten vandring bland affärerna med söta Vanessa som jag lärde känna hemma hos simone i onsdags, trevligt! Sedan blev det att jobba mellan 16-21. Sen fick jag skjuts av chefen till Camilla där hon och dannie hade det mys. sen vid tolv tog jag bussen hem, och kom hem för ca 10min sen, tog alltså mig 2h från stuvsta till Ekerö, helt sjukt lång tid! Känns skönt att vara hemma nu. David är ute och partajar med sina vänner. så inatt får jag sova ensam. Får se om jag hinner träffa honom innan jag åker till jobbet imorgon igen, annars får jag gosa med han när jag kommer hem istället.. :) Nu är jag trött och kudden ropar efter mig, den vill att jag somnar nu! så är väl dags..

Hinner inte skriva så mycket eftersom jag jobbat en hel del denna vecka. bara varit ledigt i måndags och fredags. skönt att få jobba lite :) Nu säger jag godnatt för idag..

PUSS =)
en bild på min snygging från promenaden imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0