Godmorgon =)

Vaknar dagen med en bra dag känner jag. Genom fönstret ser jag solen lysa igenom. och kollar på termometern och den visar 12° varmt. men det kan inte stämma, men kanske i solen? kliver upp ringer ett viktigt samtal och får reda på att jag är antagen till att börja plugga. 2kurser börjar nu den 21 mars, Arbetsätt & lärande och Barn-kultur & fritidsverksamhet :) ska bli kul! Minns dock inte om jag sökte på distans. får se det när posten kommer! :) jag är glad nu iallafall.. Nu ska jag göra ett ryck här hemma och städa och kanske tvätta lite. eller om jag passar på med en promenad i solen medans det är sol ute! om det nu skulle försvinna! får då får jag ångest av att jag inte varit ute..
puss på er så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0