godmorgon!

vaknade med tuppen i vanlig ordning :) men idag vaknade jag upp i vanessas säng. i en rosa pyamas under ett 8kilo täcke som innehöll stora bollar ist för dun/bomull, var som att sova i ett bollhav.. hur knäppt det än låter, så var det jätte skönt. jag somnade direkt. och det mysigaste var ju hennes lilla sänghimel, man kände sig som ett barn på nytt. en rosa bomulls pyamas med en stor katt på magen, som jag fått låna att sova i utav vanessa.. ska lägga upp en bild senare idag så får ni se! idag ska jag först hänga klart med vanessa, sen efter det ska jag träffa camilla. och om petra svarar ska jag träffa henne med, men hon kan ju vara omöjlig att få tag på! puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0