fredag

förlåt mig alla ni som gillar att läsa min blogg! har jobbat hela veckan och igår jobbade jag 10h med 10min rast. gårdagen var kaos. Allt strulade sig :P kassan tog inte kortköp osv.. Kände att det var skönt att gå hem vid 9. var dock hemma halv 11. idag är jag ledig jobbar imorgon och söndag igen. sen är jag ledig ända tills torsdagen och jobbar nästa helg igen. 3dje helgen i rad, men det är det värt! ikväll hoppas jag på att det blir lugnt, skulle vilja ligga och mysa med david, känns som jag inte har sett honom på hela veckan? men det är väl för att båda har jobbat och vi båda har träffat vänner. jag saknar honom lite faktiskt.. Nu tänkte jag gå ut och gå och vakna till liv, sen tänkte jag ta mig ett bad. sen får vi se vad som händer ikväll!! =)

förlåt älskling men du är ju för söt när du sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0