mitt första inlägg

Som ni ser har jag skapat en till blogg utifrån min vanliga som jag haft i flera år. Varför jag gjorde denna är för att jag tänkt att jag ska vara mer aktiv och så ville jag ha en lite mer snyggare design som jag hittat! Någon mer än jag som gillar den? har dock bytt till mina egna bilder. Bytte bild i headern och så en liten profil bild också. Den här bloggen kommen påminna väldigt mycket som min vanliga. det ända är väl att jag kommer vara mer aktiv i denna blogg än den andra jag har. Så håll utkik efter inlägg i denna blogg. Det ska bli roligare för Er att läsa den tänkte jag! Börjar ordentligt på måndag.. Nu kallar jobbdags, ha en trevlig helg alla ni! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0