God morgon!

Har precis vaknat, inatt var det skönt att få sova, jag var så trött igår morse när jag skulle upp till jobbet. Var ju på inflyttningsfest i lördags. Och vi var hemma runt halv 4.. skulle upp till bussen vid 10. kände verkligen inte för att kliva upp då, men ibland så måste man. På jobbet blev det rätt så flamsigt, jag och Camilla var båda bakis, men vi tog oss igenom det.. ;) Denna vecka är jag bara ledig idag och på fredag. jobbar helgen igen! heja mig!  Nu ska jag se ett avsnitt av stylisterna sen ska jag ner och cykla. För Er som inte sett stylisterna tidigare, och gillar mode. så tycker jag att ni ska klicka er in på kanal5play.se och se på det. Rätt så bra faktiskt! jag gillar det massor :) nya avsnitt läggs upp måndagar & torsdagar..
Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0