bra start på dagen

Vad är en bra start på dagen för dig? För mig är det först och främst att jag har sovit gott, och får jag inte sova och äta en frukost så blir dagen ett helvete. jag blir på otroligt dåligt humör och allt går åt skogen. Så för mig lyder den perfekta dagen som följande:
  • 8h sömn
  • fint väder/sommar
  • ligga och dra mig lite
  • sätta på musik så det blir lite liv
  • äta frukost i solen
  • en filt och en picknick(lunch) på stranden
  • vänner & kära
  • grilla
  • kvällsmys
det var lite kort sammanfattat om hur en utav flera perfekta dagar ser ut för mig! hade kunna klämt in lite shopping också under mina punkter.. men det gillas också för att göra min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

David ska vara glad att han har dig! Du är en fin tjej

2011-02-27 @ 02:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0