tisdag!

igår kväll när älsk kom hem från jobbet tog vi oss en promenad till stranden och satte oss på bryggan tills det blev för kallt av allt blås. men det var kanon mysigt! är ledig idag igen har precis tvättat en maskin tvätt. och ska alldeles strax ta mig en dusch, och försöka att städa undan här tills ikväll innan D ser hur det ser ut. och imorgon kommer det bli en låååång dag, får se hur jag vill klara det! men det ska gå! Nästa vecka fyller älskling år, men är fortfarande lite osäker på vad han ska få av mig! nej nu ska jag göra ett ryck! sen ska jag röra mig mot solna och kolla om jag hittar en bikini??? varför gör jag inte det. ingen bikini har fastnat för mig i år. typiskt!
pussss på er så länge =)

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fin bild!

2011-04-22 @ 11:52:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0