måndag!

vaknade av en hetsig david som försovit sig, han glömmer både mobil och träningsväskan hemma. så man undrar ju lite grann varför ingen av oss hörde klockan på min mobil imorse? då hade inte detta hänt. så nu är jag hemma efter en fullspäckad morgon. Var först på skolan här i knalleborg och skrev lite papper. så nästa vecka ska jag dit och vara lite fröken åt barnen i årskurs 1-3 :) och efter det åkte jag till Odenplan och satt som modell för lite make up. kul! och nu är jag hemma och latar mig. Och hoppas på att min klänning från nelly har kommit på posten idag. återstår och ser när älsklingen är hemma! i såfall får ni se bild på den ikväll =) ska städa lite och plugga idag med! vi höööörs godingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0