det bästa!

det bästa en tjej vet, vad jag tror ialla fall.. är att ha en pojkvän! att känna sig älskad på ett annorlunda sett inte som man blir utav sina föräldrar/vänner..
  • Att få känna det där lilla extra.
  • Att få känna pirret i magen
  • Att få vara lycklig!
  • Att få känna det där glädjeruset i sig.
  • Att få längta.
  • Att få ligga och mysa och säga fina saker till varann.
  • Att få känna sig speciell.
  • Att få vakna upp bredvid den man tycker bäst om.
  • Att få säga älskling och tusen andra gulliga saker.
  • Att få en puss i pannan.
  • Att få hålla handen på stan, och visa att man har världens finaste pojkvän.
  • Att få känna att det är 2.
  • Att få dela allt med någon man älskar.

och massa annat! Jag är iallafall välrdens lyckaste tjej och jag älskar min David. utan honom är jag som en värld utan liv. dvs ingenting, han betyder så mycket för mig! Han är absolut välrdens finaste och snyggaste på denna jord. finns ingen annan än han i mina ögon! som vi sagt, forever and ever babe. du gör mig hel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0