älskade sol!

Sitter ute i solen med en glass i handen. Så skönt! är man ledig så är man =) då ska man passa på att njuta! Igår firade jag och David ett halv år. möttes upp efter jobbet åkte till centrum köpte lite rosé och en engångsgrill och massa gott som jordgubbar, toffifi(stavfel?) o annat gott. Sen tog vi oss en picknick i solen, i en skidbacke? lite udda ställe, men det är ju inget man glömmer! Det var en riktigt mysig kväll, min pojkvän är världens underbaraste! <3 Nu ska jag lägga mig och sola lite och hoppas på att man får lite färg! Sen invänta mitt hjärta. Imorgon är det onsdag och är ledig då med, så vänner hör av er om ni vill göra något =) puss på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0